Stor välkomst

Hej!
______________________________________________________________________________________________
 
Stort välkommen till min underblogg, foto ifokus. Här kan du då se på alla bilder jag fotar/fotat, och kommentera frivilligt, som man brukar göra, oftast. Jag har dessutom en vanlig blogg om mig också, där kommer det stå mer om mig på sidan. Jag kommer ju vanligt vis lägga in bilder på min orginala blogg, fast då med text, men den här bloggen hade jag tänkt mig som en bilddagbok ungefär. Jag har dock inte den bästa kameran, men jag tar ändå väldigt bra foton, det blir bara 10 gånger dåligare grafik och kvalitét på bilderna.. skärpan alltså. 
Ha det bra och enjoy your time to see all of my pictures!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© HEADER FRÅN ANNIKKIS.BLOGG.SE